وانت بار نیاوران

بسته بندی لوازم

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل یا اداره از جمله اولین مراحل جابجایی و حمل و نقل می باشد.

با کمی برنامه ریزی می توانید بسته بندی کالا و وسایل را به سرعت پیش ببرید.

وانت بار محله کلیه امور مربوط به بسته بندی لوازم و وسایل شما را را بهترین کیفیت ارائه می دهد تا خاطره خوشی از اسباب کشی داشته باشید.

در شروع بسته بندی باید لوازم موردنیاز برای بسته بندی را آماده کنیم و سپس کار بسته بندی را آغاز کنیم. 

ما در مجموعه باربری محله تهیه کلیه لوازم بسته بندی را بر عهده خواهیم گرفت. 

بسته بندی لوازم

حمل اسباب سنگین

حمل بار سنگین و با وزن زیاد، کار سخت و طاقت فرسایی است و در صورتی که قصد جابجایی از پله ها و یا طبقات بالا و یا پایین را داشته باشید، بدون داشتن تجربه و مهارت دچار مشکل خواهید شد.

اسباب کشی و حمل اجسام سنگین کاری است تخصصی و حرفه ای. زیرا علاوه بر نیاز به داشتن قدرت جسمانی، باید از دانش و ابزار مناسب نیز بهره مند بود تا با کمترین خطر و دردسر این امر به انجام برسد.

حمل اسباب سنگین

کارگر اسباب کشی

اعزام کارگران ماهر و آموزش دیده برای جابجایی و حمل بار همه روزه بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی در کلیه مناطق تهران می باشد.

وانت بار محله با بهره مندی از کارگران ورزیده و متخصص اسباب کشی برای انجام تمامی امور مربوط به جابجایی و اسباب کشی از قبیل بسته بندی اثاثیه، حمل بار، حمل وسایل سنگین آمادگی دارد.

اعزام نیروی کارآزموده و ورزیده جهت همکاری با شما در تهران برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و ادارات.

کارگر اسباب کشی

کارتن بسته بندی

کارتن اسباب کشی یکی از ضروری ترین تجهیزات جهت جابجایی و حمل بار می باشد.

از کارتن می توان جهت بسته بندی اسباب و وسایلی از قبیل کتاب، کفش، لباس، مواد غذایی، سرویس چینی و وسایل آشپزخانه، سرویس خواب و سرویس چوب، لوازم دکوری و خرده‌ ریز به‌منظور نگهداری، جابجایی، اسباب‌کشی و ... استفاده کرد. 

از مشخصه‌های اصلی یک کارتون اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند.

کارتن بسته بندی

وانت بار نیاوران تهران ارائه دهنده سرویس های حمل بار در هر حجم و اندازه ای

در تمامی نقاط تهران و هر ساعات از شبانه روز

حمل بار و اثاثیه خانگی و اداری از قبیل : گاو صندوق، مبلمان، گاز، میز و صندلی، عسلی، مبلمان ، کامپیوتر، نیمکت، مبلمان و میز اداری، میز های کنفرانسی 

با تضمین امنیت کالا

وانت بار نیاوران با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریعتر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد.

تماس بگیرید