حمل اسباب سنگین

حمل اسباب سنگین

وانت بار محله با ارائه بهترین خدمات جابجایی و اسباب کشی و استفاده از جدیدترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به هم وطنان گرامی می باشد.

وانت بار
وانت بار

باربری و جابجایی اثاثیه سنگین یکی از معضلات اسباب کشی است.

حمل بار سنگین و با وزن زیاد، کار سخت و طاقت فرسایی است و در صورتی که قصد جابجایی از پله ها و یا طبقات بالا و یا پایین را داشته باشید، بدون داشتن تجربه و مهارت دچار مشکل خواهید شد.

اسباب کشی و حمل اجسام سنگین کاری است تخصصی و حرفه ای. زیرا علاوه بر نیاز به داشتن قدرت جسمانی، باید از دانش و ابزار مناسب نیز بهره مند بود تا با کمترین خطر و دردسر این امر به انجام برسد.

حمل وسایل سنگین با باربری محله

حمل و جابجایی وسایل سنگین- وانت بار و نیسان بار محله

وانت بار محله با داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه باربری و حمل بار سنگین آمادگی دارد تا انواع اثاثیه سنگین شما از قبیل یخچال ساید، گاوصندوق، پیانو، بیلیارد و... را با بهترین روش ها و جدیدترین امکانات و تجهیزات جابجا نماید.

شما می توانید برای انجام کارهای مشکل و طاقت فرسا در باربری و حمل بار سنگین و جابجایی اثاثیه منزل و اداره از باربری محله کمک بگیرید تا بدین وسیله باربری بدون دغدغه و استرس را تجربه کنید.

رعایت چه اصولی در حمل اثاثیه با وزن بالا ضروری است؟

 جابجایی درست و بدون استرس نیازمند برنامه ریزی صحیح و اصولی می باشد تا کمترین خسارت به وسایل شما وارد شود.

بهترین راه حل برای اثاث کشی درست اینست که با یک شرکت باربری معتبر و حرفه ای مشورت کرده و کار حمل بار خود را به آنها بسپارید.

نکته دیگری ک باید به آن اشاره کنیم اینست که چنانچه تصمیم دارید که در حمل اثاثیه و جابجایی لوازم خودتان کار بسته بندی وسایل و اثاثیه را به عهده بگیرید پیشنهاد می کنیم که از قبل لوازم موردنیاز مربوط به این کار را مانند انتخاب و تهیه ی کارتن های محکم ، نوارچسب های باکیفیت ، روزنامه ، نایلون و… را تهیه کنید تا یک بسته بندی مناسب و اصولی انجام دهید تا در حین مسافت از مبدا تا مقصد مشکلی به وجود نیاید.

میزان هزینه اسباب کشی با وسایل سنگین 

قیمت اسباب کشی با وسایل سنگین- وانت بار و نیسان بار محله

تمامی هزینه هایی که در باربری محله محاسبه می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد بر اساس نرخ تعرفه ای می باشد که توسط اتحادیه باربری در تهران به شرکت های باربری از جمله باربری ما ارائه شده است می باشد.

عوامل و شرایط مختلفی باعث می شود که میزان هزینه های باربری و اثاث کشی متغیر باشد. در حمل اثاثیه ی درست ، اصولی و حرفه ای می توانیم به مواردی همچون نوع ماشین حمل بار ، تعداد کارگران موردنیاز ، نوع خدمات درخواستی ، میزان طول مسافت جابجایی از مبدا تا مقصد و… اشاره داشته باشیم.

 باربری محله آمادگی دارد تا مشاوره های لازم را توسط کارشناسان به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

علاوه بر این موضوع شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما در صورت داشتن هرگونه سوال ، نظر ، انتقاد و یا پیشنهادی صحبت های لازم را با مشاوران داشته باشید تا شما را به بهترین شکل و نحو ممکن راهنمایی نمایند.

 

 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید