کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی

انواع کارتن برای اسباب کشی  در وانت بار محله  بفروش می رسد. ما بهترین و مناسب‌ترین قیمت کارتن حمل بار را ارائه می‌نماییم. لازم به ذکر است کلیه تجهیزات برای استحکام و محکم‌تر کردن درب جعبه‌ها نیز ارائه می‌گردد.

وانت بار
وانت بار

کارتن اسباب کشی یکی از ضروری ترین تجهیزات جهت جابجایی و حمل بار می باشد.

از کارتن می توان جهت بسته بندی اسباب و وسایلی از قبیل کتاب، کفش، لباس، مواد غذایی، سرویس چینی و وسایل آشپزخانه، سرویس خواب و سرویس چوب، لوازم دکوری و خرده‌ ریز به‌منظور نگهداری، جابجایی، اسباب‌کشی و ... استفاده کرد. 

کارتن ها در اندازه های مختلف می باشند. 

 از کارتن بزرگ برای بسته ‌بندی وسایل برقی آشپزخانه، قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارای حجم زیاد و وزن کم هستند استفاده می‌شود و از کارتن کوچک برای بسته‌بندی لوازم کوچک و دکوری.

از مشخصه‌های اصلی یک کارتون اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. 

کارتن برای اسباب کشی با قیمت مناسب در وانت بار محله 

کارتن برای اسباب کشی - وانت بار محله

 

انواع کارتن برای اسباب کشی  در وانت بار محله  بفروش می رسد. ما بهترین و مناسب‌ترین قیمت کارتن حمل بار را ارائه می‌نماییم. لازم به ذکر است کلیه تجهیزات برای استحکام و محکم‌تر کردن درب جعبه‌ها نیز ارائه می‌گردد.

برای خرید کارتن اسباب کشی با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید. توجه نمایید که انواع فوم ضربه‌گیر نیز برای محافظت از اثاثیه به شما عرضه می‌گردد. از این فوم‌ها در بین وسایل در درون جعبه استفاده می‌شود.

نکات مهم در استفاده از کارتن برای حمل بار

نکات مهم در استفاده از حمل بار - وانت بار محله

  • در بسته بندی اقلام سنگین از کارتن بسته بندی اسباب کشی بزرگ استفاده نکنید.چراکه سبب می‌شود تا کارتن‌ها سنگین شوند. و جابجایی آن‌ها برای شما دشوار خواهد شد.

  • کارتون‌های متوسط و مقاوم قطعاً بهترین انتخاب خواهند بود. اگر مجبور به استفاده از کارتن بسته بندی اسباب کشی بزرگ هستید می‌توانید تا یک وزن عادی داخل کارتن حمل بار را با کتاب پرکنید.

  •  سایر فضای خالی جعبه را با وسایل سنگین‌تر پر نمایید.

  • برای جلوگیری از خیس شدن وسایل داخل جعبه‌ها می‌توانید از کیسه‌های زباله استفاده کنید. این کیسه‌ها را داخل جعبه قرار دهید تا از نفوذ آب به درون آن جلوگیری نمایید.

  •  سپس کتاب‌های حساس و سایر وسایلتان را داخل آن قرار دهید. سپس در کیسه را ببندید و در کارتن برای اسباب کشی را بسته بندی نمایید.

 


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید